چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۰۶۲
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

فکرشهر:  رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تقدیر از نیروی انتظامی در مراسم دهه اول محرم، گفت: مراسم و برنامه‌های عزاداری ماه محرم با امنیت کاملی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، نوشاد نوشادی صبح سه‌شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مردم هر ساله حضوری گسترده و باشکوه در مراسم و برنامه‌های ماه محرم دارند و امسال نیز شاهد این شور و عشق بودیم.

وی اضافه کرد: بخش‌های مختلف نیروی انتظامی استان بوشهر امسال با یک برنامه ریزی مدون و منسجم مراسم عزاداری دهه اول محرم را مورد پوشش انتظامی و امنیتی کامل قرار دادند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور بیان کرد: پلیس مومن و ولایی استان بوشهر علاوه بر تامین امنیت مراسم و برنامه‌ها، به عنوان شیفتگان ولایت به همراه خانواده خود حضور پررنگی در عزاداری‌ها داشتند.

نوشادی با بیان اینکه یکی از مشخصه‌های دهه اول محرم در سال جاری میدان داری و حضور جوانان در عزاداری‌ها بود خاطرنشان کرد: علیرغم تبلیغات پرحجم و مسموم دشمنان و بدخواهان خوشبختانه جوانان ما هنوز در مسیر ولایت و عاشق اهل بیت هستند.

تعامل مطلوب مردم بوشهر با پلیس

سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر در این دیدار با بیان اینکه مردم نجیب استان  همکاری مطلوب و قابل قبولی با پلیس دارند اظهار داشت: موفقیت پلیس در تامین نظم و امنیت نتیجه تعامل مردم با پلیس است.

وی گفت: علاقمندی مردم استان به اهل بیت و پیشتازی آنان در فعالیت های مذهبی باعث شده نوحه‌خوانی و عزاداری این استان علاقمندان زیادی در سطح کشور داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از آمادگی پلیس استان بوشهر برای گسترش و تقویت همکاری با هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: بر اساس طرح های عملیاتی تدوین شده امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم های مذهبی بطور کامل تامین می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر