شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۳۱
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت: رسانه‌ها نقش اثرگذاری در زمینه امیدآفرینی به جامعه داشته باشند.

به گزارش فکرشهر مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در آیین بزرگداشت پانزدهمین سالگرد افتتاح شبکه استانی بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در جامعه امروز دارند و تاثیر رسانه در زمینه‌های مختلف غیر قابل انکار است.

وی رسانه ملی را یک دانشگاه به گستره ایران اسلامی برشمرد و افزود: نقش صدا و سیما در کنار آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ و اخلاق و ارزش‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: صدا و سیما در حوزه برون مرزی نیز در انتقال فرهنگ دینی و مذهبی نقشی اساسی و مهم دارد.

گراوند با بیان اینکه اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار داریم تصریح کرد: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن امید در جامعه هستند که نقش صدا و سیما در امیدآفرینی در جامعه تعیین کننده و مهم است.

وی یادآور شد: دشمنان در جنگ رسانه‌ای، با جدیت وارد شده و در حوزه های مختلف بدنبال، ناامید کردن مردم و ایجاد بحران هستند که رسانه ها بویژه رسانه ملی باید با هوشیاری در این عرصه ورود کند و اجازه خودنمایی به دشمن ندهد.

استاندار بوشهر گفت: در حوزه جنگ اقتصادی که توسط دشمن طراحی شده، رسانه ها باید دقیق رصد کرده و مقابله کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

گراوند تاکید کرد: صدا و سیما در بحث جنگ اقتصادی که توسط دشمنان طراحی شده، باید امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهد زیرا دشمنان دنبال این هستند که امید را از ملت بگیرند که هیچگاه موفق نمی شوند.

وی بیان کرد: ملت بیدار است و هزینه های سنگینی برای استقرار نظام و تثبیت نظام جمهوری اسلامی پرداخته و بدون تردید اجازه خودنمایی به بدخواهان و دشمنان نمی دهیم و به فضل الهی با قدرت و اقتدار ادامه خواهیم داد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید وظایف خود را به درستی انجام دهند تا این مقطع را پشت سر بگذارند.

در این آیین از خانواده شهدای صدا و سیمای مرکز بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر