پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۳۳
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

فکرشهر:  جشن عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد در ۸۰۰ پایگاه در مدارس مختلف استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهراز مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح چهارشنبه در جشن عاطفه‌ها در بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر به عنوان دبیر شورای آموزش و پرورش در برنامه‌های مختلف همراهی و همکاری مشفقانه‌ای را با آموزش و پرورش داشته است.

ناصر کرمی اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها مشترک بین آموزش و پرورش و کمیته امداد است که در ۸۰۰ پایگاه در مدارس مختلف سراسر استان برگزار می‌شود که شعار آن «هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری» است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: باید این فرهنگ نوع‌دوستی در وجود همه ما و به ویژه دانش‌آموزان نهادینه شود که مسئولانه رفتار کنند تا همه با هم سال تحصیلی خوبی را بدون کمبود سپری کنند.

وی ادامه داد: این کمک‌های دانش‌آموزان جمع آوری و به خود دانش‌آموزان بازگردانده می‌شود تا مشکلات دانش‌آموزانی که توان لازم برای تامین مایحتاج تحصیلی خود را ندارند تامین شود.

کرمی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها جشن مهربانی و نوع‌دوستی است، افزود: اگر این جشن را در مدارس برگزار می‌کنیم صرفا یک مراسم نمادین نیست و بلکه یک صحنه از زندگی است و باید در وجود همه ما این سبک زندگی تقویت شود تا دانش‌آموزان از همین دوران کودکی با مفاهیم اخلاقی و نوع‌دوستی بیشتر آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: این جشن به یک سنت حسنه تبدیل شده است و امروز شاهد برگزاری این جشن در سراسر کشور هستیم و یک صحنه اخلاقی و ملی و حقوق شهروندی را به نمایش می‌گذاریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در این شرایط اقتصادی جامعه باید توجه بیشتری به دانش‌آموزان صورت گیرد تا سال بدون دغدغه و مشکلی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم و جامعه‌ای بسزیم که نسبت به هم مسئولانه عمل کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر