چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از ارائه تسهیلات کم‌‌بهره به کشاورزان دشتستانی خبر داد.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، حسین قیصری پیش از ظهر امروز در نشست با مردم سرقنات دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و کیفیت‌بخشی به محصولات در دشتستان مورد تاکید قرار دارد.وی افزود: دشتستان بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان را در اختیار دارد و باید برای افزایش کمی و کیفی محصولات از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.
کد خبر: ۴۸۳۱
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از ارائه تسهیلات کم‌‌بهره به کشاورزان دشتستانی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، حسین قیصری پیش از ظهر امروز در نشست با مردم سرقنات دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و کیفیت‌بخشی به محصولات در دشتستان مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: دشتستان بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان را در اختیار دارد و باید برای افزایش کمی و کیفی محصولات از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان با ارائه گزارشی از روند اجرای کانال‌های بتنی خاطرنشان کرد: هشت کیلومتر کانال بتنی تاکنون انجام شده که سه کیلومتر آن مربوط به پمپاژ است.

قیصری تصریح کرد: پیگیری‌های فراوانی از سوی نماینده مردم دشتستان برای تامین بودجه و جلب رضایت مسئولان کشوری برای خرید خرمای مازاد کشاورزان دشتستانی صورت گرفته و اکنون شرکت تعاونی روستایی متولی خرید تضمینی خرما است.

وی اضافه کرد: مشکل فرسودگی شبکه کانال‌های آبرسانی مزارع و نخلستان‌ها نیز با تامین اعتبارات جدید به زودی برطرف خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان بیان کرد: ارائه تسهیلات کم‌‌بهره به کشاورزان دشتستان از مواردی است که توسط این اداره پیگیری شده و امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

در ادامه این نشست، مردم و مسئولان روستای سرقنات نیز مطالب و درخواست‌های خود را مطرح و خواستار پیگیری مسئولان شدند.

اجرای کامل طرح هادی روستایی، ایجاد حفاظ کانال‌های آب، پیگیری حق آلایندگی مردم روستا به دلیل مجاورت در کنار شرکت نفت نرگسی، پیگیری تسهیلات کشاورزان، تعویض لوله‌های آب روستا، روشنایی ورودی روستا و ایجاد سالن ورزشی از مهم‌ترین درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر