چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:عبدی پور با اشاره به اینکه این روزها درگیر نگارش فیلم نامه جدیدش است گفت: با اینکه فیلمنامه جدیدم فضای متفاوتی نسبت به دوکار قبلی من دارد ولی این فیلم را باز هم در بوشهر خواهم ساخت.به گزارش فکرشهر، احسان عبدی پور، کارگردان جوان سینمای ایران با اشاره به اینکه مشغول نگارش فیلم‌نامه جدیدش است گفت: این روزها مشغول نگارش فیلم‌نامه جدیدی هستم و یک تهیه کننده هم برای ساخت این فیلم اعلام آمادگی کرده است.وی با تاکید بر اینکه هنوز درگیر نگارش فیلم نامه است اضافه کرد: با اینکه فیلمنامه جدیدم فضای متفاوتی نسبت به دوکار قبلی من دارد ولی این فیلم را باز هم در بوشهر خواهم ساخت.
کد خبر: ۴۸۹۶
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

فکرشهر:عبدی پور با اشاره به اینکه این روزها درگیر نگارش فیلم نامه جدیدش است گفت: با اینکه فیلمنامه جدیدم فضای متفاوتی نسبت به دوکار قبلی من دارد ولی این فیلم را باز هم در بوشهر خواهم ساخت.

به گزارش فکرشهر، احسان عبدی پور، کارگردان جوان سینمای ایران با اشاره به اینکه مشغول نگارش فیلم‌نامه جدیدش است گفت: این روزها مشغول نگارش فیلم‌نامه جدیدی هستم و یک تهیه کننده هم برای ساخت این فیلم اعلام آمادگی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز درگیر نگارش فیلم نامه است اضافه کرد: با اینکه فیلمنامه جدیدم فضای متفاوتی نسبت به دوکار قبلی من دارد ولی این فیلم را باز هم در بوشهر خواهم ساخت.

کارگردان فیلم «پاپ»  افزود: من اصراری ندارم که فیلم جدیدم را به فجر برسانم و دوست دارم که شرایط ساخت این فیلم کاملا مهیا شود.

عبدی‌پور همچنین درباره اولین نمایش دومین فیلمش «پاپ» در دانشگاه بابلسر گفت: اولین اکران جمعی «پاپ» در دانشگاه بابلسر بود و از ابتدا که این فیلم را ساختم خیلی دوست داشتم که در فضاهایی نمایش داده شود که بتوان در مورد آن بحث کرد. واکنشهایی که من در این جلسه گرفتم همچون خنده‌ها، همهمه ها و حتی صحبت‌هایی که با دانشجویان بعد از اکران فیلم داشتیم برای من خیلی معیار بود.

عبدی پور که با فیلم «تنهای تنهای تنها» پدیده‌ی جشنواره سی ام فیلم فجر بود, درمورد نمایش فیلم «پاپ» در سینماهای کشور  گفت: همچنان منتظر صدور پروانه نمایش «پاپ» هستم و امیدوارم که سریعتر شرایط اکران برای این فیلم مهیا شود. فکر می‌کنم که فضای این فیلم هم  برای مخاطب جذاب باشد.

این کارگردان جوان سینمای ایران همچنین از حضور «پاپ» در چند فستیوال های خارجی خبر داد.

پس از نمایش «پاپ» در دانشگاه بابلسر، قرار است این فیلم در دانشگاه تربیت مدرس و چند دانشگاه دیگر نیز نمایش داده شود.

«تنهای تنهای تنها» اولین فیلم بلند سینمایی احسان عبدی‌پور است که نگاهی انسانی به مسئله انرژی هسته‌ای داشت و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. این کارگردان فیلم هایش را با بازیگران بومی شهر بوشهر ساخته است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر