پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۸۳
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: جوان گناوه‌ای به عنوان پژوهش‌گر برتر دومین همایش ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، صادق عبدالهی دانشجوی سال آخر دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی از گناوه با ارائه مقاله در حوزه فیزیولوژی ورزشی به عنوان پژوهشگر برتر  دومین همایش ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت شناخته شد.

این پژوهشگر جوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دومین همایش ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت در راستای ارائه جدیدترین پژوهش های حوزه علوم ورزشی و سلامت و با حضور پژوهشگران مختلفی از بانوان و آقایان از سراسر کشور برگزار شد که پژوهشگران مقالات پژوهشی خود در این حوزه ارائه دادند.

وی افزود: این همایش  به صورت یک روزه در ۳ آبان ماه سال جاری با حضور ۲۸۳ شرکت کننده از ۵۰ دانشگاه معتبر کشور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

عبدالهی بیان کرد: در این همایش ملی بزرگان و بنیان گذاران رشته تربیت بدنی در کشور از جمله پروفسور اصغر خالدان، پروفسور محمد نمازی زاده، پروفسور کاظم واعظ موسوی و پروفسور مهرعلی همتی نژاد نیز به عنوان کمیته علمی و هیئت داوران حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در پایان این همایش و با رای کمیته داوران پژوهشگران برتر هر حوزه معرفی شدند که من در حوزه فیزیولوژی ورزشی با ارائه مقاله به عنوان پژوهشگر برتر برگزیده شدم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر