جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۱۴۵
سه‌شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا بیشترین حجم ورودی زائران را از کربلای معلی به کشور داشته باشیم و خوشبختانه تا کنون مشکل ترافیکی در مسیر بازگشت زوار نداشته‌ایم.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سردار تقی مهری درباره محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور اظهار داشت: از ساعت ۱۲ ظهر امروز در مسیر ایلام به سمت مهران تردد خودروها ممنوع است.

وی افزود: مسیر مهران به سمت ایلام نیز یک طرفه خواهد بود و خودروهایی که قصد حرکت به سمت مهران را دارند باید از جاده ملکشاهی که یک طرفه است، تردد کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا توضیح داد: پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا بیشترین حجم ورودی زائران را از کربلای معلی به کشور داشته باشیم و خوشبختانه تا کنون مشکل ترافیکی برای زائران نداشته‌ایم.

سردار مهری خاطرنشان کرد:ترافیک در مسیر مهران به ایلام و کرمانشاه پرحجم گزارش شده و در برخی از مقاطع زمانی ممکن است زائرانی که در حال برگشت هستند با تراکم ترافیک مواجه شوند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی ادامه داد: توصیه می‌شود زائران مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر داشته باشند و در صورت خستگی و خواب آلودگی پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر