دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»/ به همت معاونت فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری برازجان:
کد خبر: ۴۹۲۸۶
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۳

فکرشهر - اسماء بوستانی: کارگاه آموزشی شیوه ی تعلیم، تربیت و رفتار صحیح والدین با فرزندان یک شنبه 13 آبان ماه  به همت اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری برازجان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر، روانشناس و مشاور این کارگاه اولین مدرسه ای که فرزندان در آن تعلیم و تربیت می بینند را خانواده بیان کرد و ادامه داد: تربیت فرزندان از خانواده شروع می شود و بیشتر رفتار های خانواده با فرزندان به صورت نا عادلانه و نا آگاهانه است.

ژاله بحرینی مطلق با بیان اینکه اکثر خانواده ها نقش خود را در تربیت فرزندان خوب ایفا نمی کنند ادامه داد: در جوامع امروزی خانواده ها در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست های فرزندان خود را برآورده می کنند و این کار بسیار در تربیت و بالا بردن سطح توقع فرزندان موثر است.

وی با اعلام اینکه اختلالات و اختلافات خانوادگی بر روان فرزندان تاثیر گذار است اظهار داشت: والدین باید اختلافات و مشکلات بین خود را به صورت صحیح شناسایی و با گفتگو با یکدیگر در جهت رفع این اختلافات تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر، مشاور و روانشناس این کارگاه راهکارهایی در جهت آموزش، تعلیم و تربیت  فرزندان به والدین ارائه داد و مابقی مطالب را به جلسات آینده موکول کرد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر