چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۹۸۷
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

فکرشهر:  فرماندار شهرستان کنگان گفت: در سال جاری ۳۰ میلیارد ریال با همکاری نماینده مردم در مجلس برای هوشمندسازی مدارس کنگان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، فتح‌الله نوروزی صبح دوشنبه در نشست با روسای شوراهای دانش آموزی شهرستان کنگان اظهار داشت: شما در آینده مسئولیت‌های مهمی را به عهده خواهید داشت. طراحی این سیستم دانش‌آموزی بهترین تمرینی برای شما است تا در آینده نسبت به چالش‌ها و مشکلات آمادگی داشته باشید.

فرماندار کنگان هدف از برگزاری این نشست را آشنایی دانش آموزان با مسائل و مشکلات شهرستان عنوان کرد و افزود: تقویت اعتماد به نفس دردانش آموزان و ترغیب آن‌ها به مشارکت‌های اجتماعی از دیگر اهداف این نشست بود.

وی افزود: از مهمترین اهداف شوراهای دانش آموزی بحث توسعه مشارکت مردمی و دانش آموزی در سطح مدارس است.

نوروزی انتخابات شورای دانش‌آموزی برای بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان در اداره هرچه بهتر محیط آموزشی انجام می‌شود عنوان کرد و اظهار داشت: افرادی که در این انتخابات برگزیده می‌شوند به‌عنوان منتخبین دانش‌آموزان در اداره هرچه بهتر مدرسه به مدیران مدارس کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: هدف آموزش و پرورش باید تربیت دانش آموزان کارآفرین و دارای مهارت باشد.

فرماندار تصریح نمود: دانش‌آموزان با مشارکت در این انتخابات تمرین قانون و احترام به نظم و مدیریت را یاد می‌گیرند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان بیان کرد: از اهداف برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس، استفاده از توانمندی‌های مختلف دانش آموزان در اجرای برنامه های درسی و همچنین ایجاد حس رقابت بین کلاس ها در امر مشارکت در کارهای مدرسه است.

وی گفت: مسئولیت پذیری، مطالبه گری و جسارت پذیری از مولفه های توسعه اجتماعی هستند.

نوروزی سنگ زیر بنا توسعه اجتماعی را آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: اهداف آموزش و پرورش آماده سازی دانش آموزان برای حضور در زندگی و تربیت دانش آموز کار آفرین و با مهارت است.

نوروزی گفت: المپیادهای ورزشی فرهنگی، کرسی‌های آزاد اندیشی، کارهای تحقیقی و پژوهشی و باشگاه کتاب را در مدارس فعال کنید.

وی ادامه داد: برای هوشمند سازی مدارس در سال جاری مبلغ سه میلیارد تومان با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر