جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۰۲۶
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

فکرشهر:  معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: سواحل بکر و زیبای تنگستان فرصت خوبی برای توسعه گردشگری است.

به گزارش فکرشهر ازمهر، مهرداد ستوده بعد از ظهر سه‌شنبه با همراهی فرماندار تنگستان، مدیران کل دفاتر شهری و روستایی و دفتر فنی استانداری و مدیر کل میراث فرهنگی استان از پروژه های عمرانی شهرستان تنگستان و همچنین پروژه های گردشگری روستایی این شهرستان بازدید کرد.

معاون عمرانی استاندار در بازدید از روستاهای هدف گردشگری تنگستان با تاکید بر اهمیت گردشگری روستایی اظهار داشت: طرحها و پروژه های گردشگری روستایی با جدیت و با نظارت مستمر در حال اجراست و تا قبل از موعد مقرر برای بازدید گردشگران آماده خواهند شد.

مهرداد ستوده با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت تنگستان، روستایی است خاطر نشان کرد: به همین دلیل، پرداختن به مسائل حوزه روستایی تنگستان از اهداف مهم حوزه معاونت عمرانی استانداری است.

وی بیان کرد: روستاهای تنگستان به لحاظ داشتن سواحل بسیار زیبا و بکر، برای بحث گردشگری مورد توجه قرار دارند و کارهای ارزشمندی در این عرصه انجام شده و در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از روستاهای عامری، رستمی، بوالخیر و خاییز دیدن کرد و روند آمادگی دهیاران و شوراهای روستاهای یاد شده برای بحث گردشگری و آمادگی پذیرش گردشگران داخلی و خارجی برای نوروز را از نزدیک بررسی کرد.

ستوده تاکید کرد: میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر موظف شد در بحث اطلاع رسانی، ظرفیت های بالای گردشگری روستاهای تنگستان را در سطح ملی معرفی کند و به ستاد خدمات سفر استان اعلام کند.

معاون عمرانی استاندار همچنین از پروژه های عمرانی شهرداری دلوار و اهرم بازدید و تاکید کرد که پروژه های هدفگذاری شده برای دهه فجر در موعد مقرر تحویل داده شود و هیچ نوع کم کاری و بهانه ای پذیرفتنی نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر