جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۵۰
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱

فکرشهر:  فرماندار شهرستان عسلویه از جانمایی آب‌شیرین‌کن در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل اشتغال جوانان عسلویه رفع می‌شود.

به گزارش فکرشهراز مهر، عبدالنبی یوسفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهرستان عسلویه را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌ها و پروژه‌های مهمی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت قول داده بودیم که تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان عسلویه به بهره‌برداری برسد که ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان تکمیل و بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان عسلویه بیان کرد: در دهه فجر نیز تلاش می‌شود تعداد دیگری از پروژه‌های در دست اجرا به بهره‌برداری برسد که پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۳ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی از توسعه زیرساخت‌های ورزشی و آموزشی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پارک بزرگ شهر نخل تقی از دیگر پروژه‌های مهم و زیربنایی شهرستان عسلویه است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

یوسفی از رفع مشکل بیکاری در این شهرستان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم یاد کرد و افزود: در زمینه توسعه اشتغال جوانان عسلویه پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است و تلاش ویژه‌ای در این زمینه داریم. تعدادی از بیکاران مشغول به کار شدند و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اغلب بیکاران شهرستان مشغول به کار شوند.

وی از تلاش برای بهبود وضعیت آب در این شهرستان خبر داد و گفت: با تاکید استاندار بوشهر بر اجرای پروژه آبشیرین‌کن عسلویه، اکنون در مرحله جانمایی هستیم و محیط زیست نیز تلاش دارد مجوزهای لازم صادر شود تا کام مردم با این پروژه کامشان شیرین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر