يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۲۳
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی در حوزه گردشگری و صنابع دستی در سطح شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری صبح پنج شنبه در نشست با رئیس بنیاد تعاون زندانیان استان بوشهر از تلاش‌های این مجموعه تقدیر کرد واظهار داشت: در این مدت نگرش جدیدی در ایجاد درآمد برای زندانیان و خانواده های آن ها در سطح استان ایجاد شده که این کار ارزشمند و خوبی است.

وی با بیان اینکه از برنامه های بنیاد تعاون زندانیان در سطح شهرستان حمایت می کنیم، افزود: شهرستان دشتی از ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف از جمله گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی، شیلات و غیره برخوردار است و آماده سرمایه گذاری در این زمینه ها است.

نادری تصریح کرد: تمام شرایط برای سرمایه گذاری بنیاد تعاون زندانیان در سطح شهرستان فراهم است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: با پیگیری های به عمل آمده و در جهت ایجاد تشویق سرمایه گذاران زمین در شهرک صنعتی خورموج از متری ۳۰ هزار تومان به ۱۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد و همین عامل باعث حضور چندین سرمایه گذار در سطح شهرستان شده است.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری و صنایع دستی یکی از ظرفیت های بالقوه شهرستان است، یادآور شد: از بدو حضور در سطح شهرستان اقدامات خیلی خوبی در حوزه صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه ایجاد اشتغال و فضای کسب و کار جدید در سطح شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم.

نادری ادامه داد: آثار صنایع دستی زندانیان باید حمایت شود و در همین راستا باید این آثارها به بازار معرفی شود.

وی همچنین از تقویت زیرساخت‌های مجتمع کشاورزی، دامپروری بنیاد تعاون زندانیان شهرستان دشتی خبر داد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر