سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت درگناوه، روز دوشنبه کارگاه پویانمایی (فیلم سازی) درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان با حضور مسوولان برگزارشد.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اعضای این کانون، نمونه ای از فیلم های تهیه شده را که خود دراین کارگاه فراگرفته برای مسوولان شرکت کننده به نمایش گذاشتند.رییس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گناوه گفت: این کانون درهفته دولت برنامه های مختلفی پیش بینی کرده که برپایی این کارگاه یکی از آنها است.فاطمه ارشادی افزود: دراین کارگاه نحوه ساخت کارتون های تلویزیونی به صورت اینمیشین ازسوی مربیان به اعضا آموزش داده می شود.
کد خبر: ۵۰۸۲
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت درگناوه، روز دوشنبه کارگاه پویانمایی (فیلم سازی) درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان با حضور مسوولان برگزارشد.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اعضای این کانون، نمونه ای از فیلم های تهیه شده را که خود دراین کارگاه فراگرفته برای مسوولان شرکت کننده به نمایش گذاشتند.

رییس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گناوه گفت: این کانون درهفته دولت برنامه های مختلفی پیش بینی کرده که برپایی این کارگاه یکی از آنها است.

فاطمه ارشادی افزود: دراین کارگاه نحوه ساخت کارتون های تلویزیونی به صورت اینمیشین ازسوی مربیان به اعضا آموزش داده می شود.

وی گفت: آثار و دستاوردهای اعضای این کانون ازجمله بخش پویانمایی در جشنواره های استانی و کشوری ارایه شده است.

ارشادی بیان کرد: معرفی شخصیت و زندگی نامه رجایی و باهنر و وقایع هشتم شهریورسال 60، برپایی کارگاه ادبی باعنوان سرزمین من و بحث آزاد اگر من رییس جمهوری شوم از برنامه هایی است که برای اعضای کانون در طول هفته دولت اجرا خواهدشد.

ارشادی یادآورشد: تعداد اعضای این کانون یکهزار و171 نفر شامل دختر و پسر هستند.

در پایان این آیین سه عضو این کانون نقالی با موضوع گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر اجرا کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر