چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در پاسخ به «فکرشهر»:
فکرشهر - اسماء بوستانی: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری در پاسخ به «فکرشهر» گفت: در بحث شفاف سازی آرا جزو ۱۶۷ نفری بودیم که این طرح را امضا کردیم اما این طرح ۵۶ رأی بیشتر نیاورد. پیشنهاد من این بود که این رای گیری به صورت شفاف انجام شود، به صورت قیام و قعودی باشد نه به صورت رای مخفی. نهایتاً این طرح رأی نیاورد.
کد خبر: ۵۱۲۵۱
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲

فکرشهر - اسماء بوستانی: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری در پاسخ به «فکرشهر» گفت: در بحث شفاف سازی آرا جزو ۱۶۷ نفری بودیم که این طرح را امضا کردیم اما این طرح ۵۶ رأی بیشتر نیاورد.  پیشنهاد من این بود که این رای گیری به صورت شفاف انجام شود، به صورت قیام و قعودی باشد نه به صورت رای مخفی. نهایتاً این طرح رأی نیاورد.

 به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: ۷۱ نفر از نمایندگان داوطلبانه نامه به هیات‌رئیسه نوشتند که تمام تصمیمات ما، حضور و غیاب ما، مأموریت های داخلی و خارجی ما و رای و تمام آرا ما، برای لوایح طرح ها و هیات وزیران، در سامانه خانه ملت در محضر عموم قرار می‌گیرد. یکی از هفتاد و یک نفر من بودم که اگر به سایت خانه ملت مراجعه کنید تصمیمات و طرح ها و نظرات ما را در آنجا خواهید دید.

خدری در خصوص رفع مشکل احداث سد خاکی در قسمتی از پل کلل و جلوگیری از رسیدن آب به کشاورزان و باغداران منطقه رودحله اظهار داشت: در این خصوص سه شب متوالی در منطقه رودحله حضور داشتم؛ مردم ادعا داشتند که رودخانه هیچ گونه آبی ندارد اما مدیران مربوطه می‌گفتند این مساله صحیح نیست و رودخانه حدود نیم متر آب دارد؛  من نیز برای اثبات این مسئله حدود ساعت ۱۲ و نیم شب جهت بازدید از رودخانه حله  به آن منطقه رفتنم، رودخانه را بسیار خشک دیدم، حدود ۵۰۰ متر پیاده روی کردم اما چیزی به نام آب ندیدم، به این مهم پی بردم که این رودخانه نهایتا حدود یک ماه قبل   آب داشته است.

وی افزود: در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دادم و موفق شدم تا حدودی آب ورودی این منطقه را باز کنم تا مردم بتوانند نخیلات خود را آبیاری کنند؛ مردم رودحله نیز در خصوص پیگیری های بنده رضایت داشتند، در مورد سد خاکی که در کنار پل کلل سبب جلوگیری از ورود آب به منطقه رودحله شده است نیز تاکنون اطلاعی نداشتم، اکنون از شما این نکته را شنیده ام و این قول را به مردم رودحله می‌دهم که طی ۱۰ روز تا هفته آینده که در استان هستم این مسئله را پیگیری و مشکل آب کشاورزی منطقه رودحله را حل خواهم کرد.
    

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر