چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:
فکرشهر - اسماء بوستانی: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از عملکرد کرمی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش راضی نیستم، همچنین برای انتخاب معاونین به صلاحیت و توانایی اعتقادی ندارند و آموزش و پرورش استان در این مدت ضربه های زیادی خورده است. برای پخش عمده بسته‌های حمایتی مدارس غیر انتفاعی که ۵۰ بسته بوده را به منطقه دشتستان و برازجان اختصاص دادند.
کد خبر: ۵۱۲۷۴
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲

فکرشهر - اسماء بوستانی: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  از عملکرد کرمی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش راضی نیستم، همچنین برای انتخاب معاونین به صلاحیت و توانایی اعتقادی ندارند و آموزش و پرورش استان در این مدت ضربه های زیادی خورده است. برای پخش عمده بسته‌های حمایتی مدارس غیر انتفاعی که ۵۰ بسته بوده را به منطقه دشتستان و برازجان اختصاص دادند.

به گزارش فکرشهر، حجت الا سلام عبدالحمید خدری اظهار داشت: تا کنون 99 درصد از شهرها و روستاهای استان بوشهر گاز کشی شده است و این اتفاق خوبی در دولت تدبیر و امید بوده است. وزارت نفت بخشنامه کرده است که هر کجا انشعاب تا درب منازل رفته باشد حتی اگر آن منزل گازکشی نکرده باشد، به عنوان منزلی گاز کشی شده شناخته  می شود و در نتیجه به آن منزل نفت سفید تعلق نخواهد گرفت.

وی افزود: در این خصوص پیشنهاد دادیم که ما می توانیم با بانک ها صحبت کنیم هزینه گاز کشی را به عنوان وام در اختیار پیمانکار قرار دهند تا خانواده هایی که توانایی پرداخت یک جای هزینه لوله کشی گاز را ندارند با پرداخت ماهیانه 60 تا 70 هزار تومان  قسط بتوانند از لوله کشی گاز بهره مند شوند، اما  بعضی از مردم لذتی که با گرمای علاالدین می برند از لوله کشی گاز نمی برند به همین دلیل با وجود لوله کشی گاز تقاضای نفت سفید نیز دارند.

خدری در خصوص حماسه 9 دی اظهار داشت: مصادره کردن حماسه ۹ دی به جناح خاص خیانت به نظام اسلامی است، حماسه ۹ دی متعلق به قشری خاص نیست بلکه روز وحدت ملی ایران علیه استکبار و مربوط به همه اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه طی نشست ها و پیگیری های استاندار بوشهر موفق به حل مشکل کالای  ملوانان همراه با توجه به وضعیت نابسامان بازار شدیم، ادامه داد: طی دو ماه آینده نیزمشکل تأمین ارز دولتی برای ملوانان برطرف می‌شود، مشکل سوخت لنج داران نیز با تخصیص 70 درصد سهمیه قیمت داخلی حل و اکنون حدود 50 تا 60 لنج در انتظار ترخیص  کالای خود در بندر گناوه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از باطل شدن کارت تردد جهت ورود به جزیره خارک در جلسه وزیر کشور خبر داد و افزود: با موافقت وزیر کشور با این طرح، در جلسه هیات دولت مطرح و به تصویب خواهد رسید.

عبدالحمید خدری با اعلام اینکه در جلسه وزیر کشور با موضوع فرماندهی اقتصاد مقاومتی شأن نمایندگان و پروتکل اداری رعایت نشد، اظهار داشت: اما به همراه خانم الماسی و به پاس احترام به وزیر کشور در جهت پیگیری مطالبات مردم در این نشست حضور یافتیم.
وی با بیان اینکه  با قاطعیت  ‌اعلام می‌کنم در سال آینده ساختمان بخشداری در چغادک مستقر خواهد شد، افزود:  پروژه راه آهن بوشهر به شیراز نیز با حضور رییس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود که تا کنون با تعامل هر چهار نماینده استان مبلغ 107میلیارد برای این پروژه تأمین شده است. متأسفانه برخی از نمایندگان ما زیاده خواه هستند و سر ناسازگاری  با همه دارند، ولی خوشبختانه برای مسائل کلی مثل پروژه راه‌ آهن اتفاق نظر داشتیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه  ایراد شورای نگهبان از لایحه بنادر آزاد به سبب افزایش مناطق ویژه در لایحه دولت بود، خاطر نشان کرد: دولت مناطق ویژه را  به 83 منطقه افزایش داد که شورای نگهبان خواستار اصلاح آن شده است، لایحه دولت شامل 8 منطقه آزاد و 13 منطقه ویژه بود، پیش بینی‌شود لایحه بندر آزاد بوشهر امسال در مجلس مطرح و تصویب شود.

وی افزود: استاندار بسیار پیگیر و پرتلاش است و  تا لحظه آخر نیز گراوند را حمایت خواهم کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر