چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته دولت روز سه شنبه در آیینی 19 پروژه عمران شهری، فرهنگی و گازرسانی با اعتبار 71 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر برازجان به بهره برداری رسید...
کد خبر: ۵۱۴۳
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۱

فکرشهر: به مناسبت هفته دولت روز سه شنبه در آیینی 19 پروژه عمران شهری، فرهنگی و گازرسانی با اعتبار 71 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر برازجان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، دراین آیین 17 پروژه عمرانی شهرداری برازجان شامل خیابان و بلوار 28 متری، شبکه دفع آب های سحطی، مکانیزه کردن ایستگاه های اتوبوس شهری، پل عابر پیاده، پیاده روسازی، روکش آسفالت، دیوار حفاظتی و علائم راهنمایی و رانندگی افتتاح شد.

همچنین شبکه گازرسانی به محلات آزادگان و رزمندگان، فاز یک شهرک امام خامنه ای و شهرک فتح به بهره برداری رسید.

رئیس اداره گاز دشتستان گفت: 36 کیلومتر شبکه لوله گذاری برای گازرسانی به این مناطق با اعتبار34 میلیارد ریال اجرا شده است که دو هزارو300 نفر از مردم این محلات از نعمت گاز برخوردار شده اند.

حسین میرشکاری افزود: با اجرای گازرسانی به این محلات تاکنون 60 درصد شهر برازجان گازرسانی شده است و حدود 12هزار خانوار می توانند از آن استفاده کنند.

از دیگر طرح های افتتاحی، بهره برداری از مجتمع فرهنگی مذهبی علی آباد برازجان با اعتبار سه میلیارد و400 میلیون ریال در سه طبقه با زیربنای 523 مترمربع همراه با خانه عالم و کلاس های قرآنی و مذهبی و کتابخانه و بخش اداری است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر در این آیین گفت: در هفته دولت 19 پروژه عمرانی و آموزشی نوسازی مدارس در استان بوشهر با اعتباری 115میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به نوشته ی ایرنا، احمد مرادی بیان کرد: احداث و بازسازی 87 کلاس درس با زیربنای 13هزار و 949 مترمربع در سطح استان از مهم ترین شاخص های پروژه های نوسازی مدارس استان است. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر