دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرکز مشاوره تخصصی باران در شهرک توحید جم با حضور مدیران ارشد صنعت نفت افتتاح شد.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، مدیر عامل پالایشگاه جم بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز مشاوره باران در شهرک توحید جم اظهار داشت: شهرستان جم در تامین سبد انرژی کشور نقشی اساسی دارد و هم‌اکنون بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.رحیم اسلامی افزود: پالایشگاه جم در کنار مسایل مرتبط با نفت و گاز در امور اجتماعی و فرهنگی و ورزشی نیز اهتمام خاصی دارد و برای کارکنان و خانواده‌های آنان برنامه‌های متنوعی دارد.
کد خبر: ۵۱۹۰
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: مرکز مشاوره تخصصی باران در شهرک توحید جم با حضور مدیران ارشد صنعت نفت افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، مدیر عامل پالایشگاه جم بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز مشاوره باران در شهرک توحید جم اظهار داشت: شهرستان جم در تامین سبد انرژی کشور نقشی اساسی دارد و هم‌اکنون بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

رحیم اسلامی افزود: پالایشگاه جم در کنار مسایل مرتبط با نفت و گاز در امور اجتماعی و فرهنگی و ورزشی نیز اهتمام خاصی دارد و برای کارکنان و خانواده‌های آنان برنامه‌های متنوعی دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشاوره باران در شهرک توحید جم خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره باران در راستای تحکیم بنیان خانواده فعالیت می‌کند و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم بیان کرد: مرکز مشاوره باران در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات خانوادگی فعال است و انتظار داریم با نگاه کارشناسانه و فنی در رفع مشکلات کوشا باشد.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران نیز گفت: مرکز مشاوره باران در رفع مشکلات عاطفی، افسردگی، مشکلات شغلی و مشکلات تحصیلی و ... فعال است و از خانواده‌های ساکن در شهرک‌ها می‌خواهیم در صورت بروز چنین مشکلاتی به این مرکز مراجعه کنند.

سید محمود حسینی یادآور شد: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه مهارت‌های زندگی نیز از دیگر ماموریت‌های این مرکز مشاوره است.

مدیر مرکز مشاوره باران نیز اظهار داشت: مرکز مشاوره باران در بخش‌های مختلف آموزش و مشاوره فعال است و امیدواریم انتظارات و دغدغه‌های مردم این شهرستان را رفع کنیم.

هادی رحیمیان تصریح کرد: برگزاری آموزش‌های تخصصی و همچنین تشکیل دوره‌های مشاوره خانواده نیز از برنامه‌های این مرکز است. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر