شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر211کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش دراین استان کشف شد.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان مواد مخدر شب گذشته در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان دشتی به دست آمد.وی اضافه کرد: دراین ارتباط یک نفر متهم دستگیر شد.عباس زاده بیان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون یک تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۵۲۸۰
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر211کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش دراین استان کشف شد.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان مواد مخدر شب گذشته در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان دشتی به دست آمد.

وی اضافه کرد: دراین ارتباط یک نفر متهم دستگیر شد.

عباس زاده بیان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون یک تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 187درصد افزایش نشان می دهد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر