يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۴۱۹
پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

فکرشهر:  فرماندار دشتی گفت: با پیگیری های صورت گرفته موانع پیش رو طرح های اقتصادی و اشتغال زا در روستاهای مسیله رفع شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری  صبح پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی این روستاها تعیین تکلیف حریم رودخانه مند است که اجازه اجرای این طرح ها به مردم داده نمی شد.

وی افزود: در سفر اخیر و بازدیدی که از این روستاها صورت گرفته افراد زیادی متقاضی اجرا طرح های اشتغال زا در سطح روستاها بودند ولی مجوزهای لازم برای اجرای این طرح ها را نداشتند.

فرماندار دشتی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته تاکنون شرکت آب منطقه ای استان مجوز چهار طرح را صادر کرده و مابقی مجوز ها نیز در دست اقدام است.

نادری از احداث نیروگاه خورشیدی سه مگا وات در این روستاها خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش داریم موانع پیش رو این پروژه نیز برداشته شود و انتظار داریم دستگاههای اجرایی نیز همکاری لازم داشته باشند تا شاهد عمران و آبادی در این مناطق باشیم.

وی همچنین بر ضرورت تامین آب دامداران این منطقه تاکید کرد و گفت: در بحث حریم رودخانه مند بازهم تاکید داریم از نظرات کارشناسان محلی استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر