دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۴۲۰
پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

فکرشهر:  فرماندار دشتی گفت: از بانوان توانمند و شایسته در پست های مدیریتی شهرستان استفاده می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برگزار شد اظهار داشت: دولت تدبیر وامید نگاه ویژه ای به بانوان دارد و در همین راستا استاندار بوشهر از بانوان توانمند در پست های مدیریتی مختلف استفاده کرده است.

وی با تاکید بر اینکه از بانوان شایسته در پست های مدیریتی شهرستان استفاده می شود، افزود: در چند سال اخیر سهم بانوان در پست های مدیریتی استان افزایش یافته است.

نادری اضافه کرد: با تدابیر دولت در حوزه بهداشت و سلامت امید به زندگی در بانوان افزایش یافته است .

وی با بیان اینکه بانوان در برنامه های مختلف حضور چشمگیری دارند، گفت: در حال حاضر بانوان شهرستان در زمینه اشتغال و کارآفرینی فعالیت های خیلی خوبی دارند که از این تلاشها تقدیر و تشکر می شود.

نادری خاطر نشان کرد: امروز در شرایطی که دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی به راه انداخته تنها راه مبارزه با آن اقتصاد مقاومتی است که می طلبد بانوان اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشند.

وی تصریح کرد: دهیاران و شوراها باید ظرفیت های هر منطقه شناسایی و در جهت ایجاد فضای کسب و کار در سطح روستا اقدام کنند.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه گذاری کارهای خوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: بانوان باید به معضلات و ناهنجارهای اجتماعی توجه ویژه داشته باشند و در جهت کاهش آن از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی ادامه داد: دشمن در زمینه فضای مجازی سرمایه گذاری کرده و تلاش دارد مردم و به ویژه نسل جوان را نسبت به آینده ناامید و اعتقادات جوانان را سست کند.

نادری افزود: در حال حاضر هشت دهیار و ۱۳ عضو شورای شهرستان بانوان هستند که با جدیت و تلاش فراوان پیگیر امورات مردم هستند.

در پایان با اهدا هدایایی از بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر