چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سازمان تبلیغات اسلامی:
کد خبر: ۵۳۶۰۲
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷

فکرشهر:  معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیئت‌های مذهبی در سطح کشور باید ارتقا یابند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سید ناصر میر محمدیان پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی سرمایه بزرگی هستند که باید مراقب باشیم این سرمایه به خوبی حفظ شود.

وی به بیان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد هیئت‌های مذهبی و مداحان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم این است که هیئت‌های مذهبی باید در زمینه تقویت بنیان خانواده ورود کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی در سطح کشور باید ارتقا یابند بیان کرد: شورای هیئت‌های مذهبی نقش مهمی را در این زمینه بر عهده دارد. باید با همفکری راهکارهای ارتقای هیئت‌های مذهبی را بیابیم.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مسائل و مشکلات هیئت‌های مذهبی را شناسایی می‌کنیم و بررسی خواهیم کرد که مشکلات قابل حل کدام هستند و ما برای حل کدام مشکل می‌توانیم تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

میر محمدیان ادامه داد: رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی استان‌ها نماینده همه هیئت‌های مذهبی استان خود هستند و وظیفه دارند که برای رفع مشکلات هیئت‌های مذهبی و تقویت و ارتقای آنها تلاش داشته باشند.

نشست فصلی شورای هیئت‌های مذهبی کشور با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به مدت دو روز در بوشهر در حال برگزاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر