سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۶۲
چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت:جلسات تنظیم بازار گناوه به طور مستمر تشکیل شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد ظهرچهارشنبه در نشست با معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: سال ۹۷ با همه سختی‌ها سپری شد و امید است که با توجه به برنامه ریزی ها و تدابیر مسئولان سال ۹۸ سال بهتری باشد.

فرماندار گناوه افزود: جلسات تنظیم بازار شهرستان گناوه به طور مستمر تشکیل شده و مدیر تعزیرات شهرستان نیز با تعامل بسیار خوب با مسئولان و مردم مرتب در جلسات حضور دارد.

وی افزود: علاوه بر برگزاری جلسات مستمر تنظیم بازار، نظارت بر بازار و قیمت‌ها هم صورت می‌گیرد و برای توزیع اقداماتی انجام شده و نظارت بر توزیع به صورت مرتب انجام گرفته است.‌

پاک نژاد گفت: در زمینه تأمین اقلام اساسی همواره سعی شده که سهمیه خوب از استان گرفته شود و توزیع بین مردم نیز به صورت مستمر باشد.

وی تصریح کرد: همواره تلاش شده که همراه با حضور مستقیم در میان مردم مشکلات را از نزدیک رصد کرده و برای حل مشکلات برنامه ریزی شود.

فرماندار گناوه گفت: در توزیع مواد و اقلام اساسی، مردم نیز باید همکاری کنند و در حد نیاز خود اقدام به خرید کالاهای اساسی کنند تا مشکلات باز هم کاهش یابد.

همچنین امروز با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی از اداره تعزیرات گناوه که با تأمین اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان بهسازی و تعمیر و تجهیز شده است بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر