چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۴۶۸
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۶

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: کمک‌های اهالی جزیره خارگ در چند مرحله برای سیل‌زدگان ارسال شد.

به گزارش فکرشهر، محمود رضایی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بنا به تاکید استاندار بوشهر مبنی بر کمک همه جانبه دستگاه‌های اجرایی استان به مناطق سیل زده خوزستان، جلسات متعددی در بخشداری ویژه خارگ با حضور شرکت‌های نفتی مستقر و موکب عزیز زهرا حسین (ع) جزیره خارگ برگزار شد.

وی افزود: تاکنون حدود ۱۰ تن برنج و مبلغی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و چند ماشین اقلام مورد نیاز یومیه توسط اهالی شریف جزیره خارگ و دستگاه‌های اجرایی به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شده است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: ناحیه مقاومت سپاه ثارالله خارگ در منطقه برای جمع آوری کمک‌ها حضور فعال دارد و برادران ما در بسیج به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و همچنین امام جمعه، فرمانده سپاه ثارالله خارگ و تعدادی از اهالی شریف جزیره خارگ در منطقه باوی در موکب عزیز زهرای حسین (ع) جزیره خارگ حضور فعال دارند و روزانه در حال خدمت رسانی به اهالی سرافراز استان خوزستان هستند.

رضایی گفت: این پایان کار خدمت رسانی نیست و مردم مقاوم خارگ تا آخرین لحظه در کنار مردم شریف خوزستان خواهند بود و به وظیفه انسانی، دینی و شرعی خود عمل خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر