چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ اعضای علی البدل می گویند قصد ورود به این شورا را ندارند؛
فکرشهر: در صورت اجرای دقیق قانون در دولت قانونمدار تدبیر و امید، چه در بحث رسیدگی به تخلفاتی که گفته شده و چه مر قانون درباره ی شرایط شورا، با تداوم این روند، شورای شهر برازجان طی هفته های آینده...
کد خبر: ۵۴۷۹
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: دومین جلسه ی شورای شهر برازجان با موضوع انتخاب هیات رییسه نیز برگزار نشد تا 4 عضو شورا همچنان به غیبت خود ادامه دهند.

این نشست که صبح شنبه، 15 شهریورماه 1393، با حضور 5 تن از اعضای شورای شهر برگزار شد، مانند جلسه ی قبل مصوبه ای نداشت.

به گزارش فکرشهر، طبق قانون شوراها، اگر عضوی از شورا، 6 جلسه ی پشت سر هم یا 12 جلسه ی غیر متوالی از حضور در جلسات غیبت غیر موجه نماید، از شورا اخراج شده و اولین عضو علی البدل جایگزین وی می گردد؛ البته در حال حاضر جلسه ای برگزار نمی شود که بتوان غیبت موجه یا غیر موجه ی اعضا را در آن بررسی کرد.

با این حال اگر در صورت عدم رسیدگی به تخلفاتی که توسط گروه 4 نفره مطرح شده، گروه 5 نفره با بهانه ی اخلال در نظم شورا از 4 نفر شکایت کرده و یا به هر طریقی آنان را از شورا اخراج نمایند، باز هم خودشان تنها می مانند و شورایی تشکیل نمی شود، زیرا به نظر می رسد اعضای علی البدل دوره ی چهارم شورای شهر برازجان تمایلی به حضور در این شورا ندارند.

سهیلا محمدخانی که نفر اول اعضای علی البدل شورای شهر می باشد، به فکرشهر گفت که به هیچ وجه برنامه ورود به این دوره ی شورا را ندارد و می خواهد به عرصه ی علمی وارد شود.

مسیب غریب زاده نیز که دیگر عضو علی البدل شوراست، اظهار داشت که عطای شورا را به طور کامل به لقایش بخشیده و دیگر نمی خواهد به این عرصه ها وارد شود.

بر اساس این گزارش، سید اصغر طالبی و عباس دهقان که دیگر اعضای علی البدل این دوره ی شورای شهر برازجان می باشند نیز، عدم تمایل به حضورشان در این شورا را اعلام داشته اند.

با این تفاصیل به نظر می رسد در صورت اجرای دقیق قانون در دولت قانونمدار تدبیر و امید، چه در بحث رسیدگی به تخلفاتی که گفته شده و چه مر قانون درباره ی شرایط شورا، با تداوم این روند، شورای شهر برازجان طی هفته های آینده می تواند در مرحله ی انحلال قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر