چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فنی آموزشی سرشماری عمومی کشاورزی استان بوشهر گفت: در طرح سرشماری عمومی کشاورزی که همزمان با سراسر کشور پنجم مهر امسال دراین استان انجام می شود 200 آمارگیر مشارکت دارند.به گزارش فکرشهر، مهرناز صفوی روز سه شنبه در دومین کلاس آموزشی معاونان و کارشناسان فنی و آموزشی افزود: این سرشماری هر 10 سال یک بار برای دریافت آخرین اطلاعات کشاورزان برای تقویت زیرساخت های این بخش انجام می شود.وی اظهارکرد: در طرح سرشماری عمومی کشاورزی که به مدت 43 روز انجام می شود اطلاعاتی چون سطح زمین های کشاورزی، باغ ها، ماشین آلات کشاورزی و گلخانه ها از کشاورزان و بهره برداران دریافت می شود.
کد خبر: ۵۵۰۰
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: معاون فنی آموزشی سرشماری عمومی کشاورزی استان بوشهر گفت: در طرح سرشماری عمومی کشاورزی که همزمان با سراسر کشور پنجم مهر امسال دراین استان انجام می شود 200 آمارگیر مشارکت دارند.
به گزارش فکرشهر، مهرناز صفوی روز سه شنبه در دومین کلاس آموزشی معاونان و کارشناسان فنی و آموزشی افزود: این سرشماری هر 10 سال یک بار برای دریافت آخرین اطلاعات کشاورزان برای تقویت زیرساخت های این بخش انجام می شود.

وی اظهارکرد: در طرح سرشماری عمومی کشاورزی که به مدت 43 روز انجام می شود اطلاعاتی چون سطح زمین های کشاورزی، باغ ها، ماشین آلات کشاورزی و گلخانه ها از کشاورزان و بهره برداران دریافت می شود.

صفوی یادآورشد: فعالان بخش های زراعت، باغداری، پرورش دام، طیور سنتی، دام سبک و سنگین، زنبور عسل، کرم ابریشم، ماهی و کشت های گلخانه ای به عنوان بهره بردار در بخش کشاورزی شناخته می شوند که زیرپوشش طرح سرشماری قرار می گیرند.

وی گفت: آمارگیران، کارشناسان فنی و اجرایی برای انجام کار سرشماری امسال به جای فرم های دستی و کاغذی سالهای گذشته از تبلت هایی که از طرف مرکز آمار ایران تهیه شده استفاده می کنند.

صفوی افزود: جمع آوری اطلاعات دقیق در سرشماری عمومی کشاورزی که با همکاری دهیاران، کشاورزان و شوراها انجام می شود می تواند مسوولان کشاورزی را درحل مشکلات این بخش یاری و زمینه جذب اعتبارات لازم را فراهم کند. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر