چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۰۶۹
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: رئیس دادگستری و دادستان، قضات و کارمندان مجموعه دادگستری شهرستان دیلم به مناسبت هفته قوه قضاییه تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالامیر قاسمی فرماندار دیلم ظهر شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان دیلم اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

فرماندار دیلم اظهار کرد: دستگاه اجرایی شهرستان دیلم همراه با دستگاه قضائی و با وحدت و همدلی که بین اعضای شورای تأمین در شهرستان حاکم است در راستای ایجاد امنیت و کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند.

رئیس شورای تأمین شهرستان دیلم عدالت را بهترین ابزار برای رسیدن انسان به مدارج عالی روحی توصیف کرد و گفت: در این ایام قوه قضائیه نقطه امید و قوت قلب انسان‌های مظلوم است.

دفاع از مظلومان

رئیس دادگستری دیلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنمی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه کشور اسلامی و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضائی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والا مقامی است که در این عرصه جانفشانی کرده‌اند.

مهدی بهشتیان افزود: قضاوت امر مهم و مقدسی است و قضات باید با دقت و برنامه ریزی بیشتر در خدمت مردم باشند و به نحو احسن مردم را یاری کرده و حق را ر ابه حق دار برسانند.

وی قوه قضائیه را به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی و دارای نقش ارزنده در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب دانست و بیان داشت: صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و دفاع از مظلومان از رسالت‌های مهم دستگاه قضائی است.

مبارزه با ناهنجاری‌ها و جرایم

دادستان شهرستان دیلم در این نشست گفت: بی شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسؤولان قضائی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به صورت جدی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون شکنی ها و جرایم مختلف برخواسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

احمد دامی این ایام را فرصت مغتنمی برای یاد کردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه دانست تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

گفتنی است در ادامه این دیدار از رئیس دادگستری و دادستان، قضات و کارمندان مجموعه دادگستری شهرستان دیلم تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر