يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بازدید معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر از هتل نگین و کارخانه لوله سازی دشتستان
فکرشهر - اسماء بوستانی: معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه امسال، سال رونق اقتصادی نامگذاری شده است وظیفه ما این است واحدهای تولیدی که از سمت بانک تملک شده اند را با همکاری بانک ها فعال کنیم...
کد خبر: ۵۸۸۸۷
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

فکرشهر - اسماء بوستانی: معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه امسال، سال رونق تولید نامگذاری شده است وظیفه ما این است واحدهای تولیدی که از سمت بانک تملک شده اند را با همکاری بانک ها فعال کنیم.

به گزارش فکرشهر، سعید زرین فر در بازدید از هتل تالار نگین و کارخانه لوله سازی آرمین صنعت دشتستان در روز ۱۷ مردادماه با بیان اینکه امروز حدود ۱۴ مدیر استانی و شهرستانی در این بازدید ما را همراهی کردند اظهار کرد: بعد از اطلاع از متوقف شدن این کارخانه و مشکلات هتل نگین دشتستان برای پیگیری و رفع این مشکلات به این مکان آمدیم؛ چنین مکان ها و واحدهای تولیدی که در خصوص اشتغال بسیار تاثیر گذار هستند و به دلایل مختلف به صورت راکد در آمده اند عارضه یابی می شوند، باید شرایطی را فراهم کنیم که با کمک مدیران استان و بخش خصوصی این واحدهای تولیدی را فعال کنیم.

زرین فر با اعلام اینکه یکی از جلسات کارگروه رفع موانع تولید در هتل نگین برگزار شد، ادامه داد: نتیجه این جلسه مصوبات خوبی بود و بانک عامل قول همکاری و پیگیری های لازم را داد. مشکلاتی نیز در حوزه آب منطقه ای، تامین اجتماعی و اداره راه وجود داشت که مسوولین مربوطه قول همکاری جهت رفع مشکلات و موانع این مکان را دادند، امیدوارم ظرف یک ماه های آینده شاهد رفع مشکلات این واحد تولیدی بزرگ باشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر کارخانه لوله سازی آرمین صنعت دشتستان را یکی از کارخانه های خوب در تولید لوله های بخش کشاورزی در سایزهای مختلف عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این کارخانه در رهن بانک است، امیدواریم مسائل مربوط به بانک حل شود که بتوانیم تسهیلاتی در زمینه سرمایه در گردش در اختیار این کارخانه قرار دهیم تا بتواند مواد اولیه خود را خریداری و گام هایی جهت بهبود این کارخانه بردارد.

صاحب امتیاز کارخانه لوله سازی و هتل نگین دشتستان نیز در این بازدید با بیان اینکه مسوولین نباید به دید یک بچه پولدار به من نگاه کنند، اظهار کرد: من تمام سرمایه و دارایی خود را صرف ساخت این کارخانه و هتل و تالار کرده ام؛ این کارخانه در ۴ خط تولید، توان تولید نیازمندی های کل استان را دارد. در خصوص اشتغال نیز می تواند ۲۰ نیروی ساده و ۴ نیروی مهندسی را اشتغال دهد اما متاسفانه اکنون این کارخانه غیرفعال است.

آرمین موسوی، یکی از دلایل تعطیلی کارخانه را در رهن بانک بودن این کارخانه به دلیل ساخت یک پروژه توریستی تفریحی اعلام کرد و افزود: در این خصوص مواردی و مسائلی رخ داد که نتوانستیم مجدد کارخانه را راه اندازی کنیم. یکی از عوامل مهمی که باعث خاک خوردن دستگاه های به روز این کارخانه با هزینه های هنگفت شده، حواله های صادر شده اندکی بود که امروز مسوولین قول همکاری دادند جهت افزایش حواله های صادر شده به ما دادند.

موسوی با بیان اینکه اگر سرمایه در گردش مورد نیاز این کارخانه تامین شود، این کارخانه می تواند مجددا یکی از تولید کنندگان برتر استان و کشور باشد، عنوان کرد: با توجه به سالی که به نام سال رونق تولید نامگذاری شده است امیدوارم مسوولین امر ما را در خصوص درخواست تسهیلات کم بهره ناامید نکنند تا بتوانیم به نوبه خود درصدی از مشکل اشتغال و تولید را در جامعه رفع کنیم. 

مالک هتل تالار نگین و کارخانه لوله سازی در پایان از پیگیری های رییس شورای شهر برازجان برای کمک به رفع مشکلات و موانع این کارخانه قدردانی کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر