پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۶۸۳
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت:باید پذیرفت که کارمندان مهمترین سرمایه دولت هستند و در توسعه کشور نقش اساسی دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد سه شنبه شب در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک هفته دولت اظهار داشت:  در هفته دولت امسال در شهرستان گناوه ۵۲ طرح  در حوزه های مختلف با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

پاک نژاد  تصریح کرد: از نظر ما بهترین پروژه هایی برای افتتاح پروژه هایی است که باعث اشتغالزایی شودو خدا را شکرگزاریم که بتوانیم پروژه های اقتصادی خوبی شهرستان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر پروژه شهرک شیلاتی رودشور بندرریگ  به عنوان بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در شهرستان گناوه افتتاح شد که همه از برکات نظام وانقلاب و تدابیر دولت تدبیر و امید بویژه استاندار که تلاش های شبانه روزی برای افتتاح و بهره برداری و اشتغالزایی این پروژه ها دارند.

وی گفت:از اهداف اصلی در اجرای برنامه ها، اشتغالزایی است که  در شهرستان جلسات اشتغالزایی،رفع موانع تولیدو اقتصاد مقاومتی به طور مستمر برگزارو سعی شده تا سرمایه گذاران در این شهرستان جذب شوند.

فرماندار گناوه یادآور شد: کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه یکی از فعالترین کارگروه های اشتغال در استان است که سرمایه گذاران خوبی نیز در شهرستان جذب شده اندتا بتوان اشتغال بیشترایجاد کرد.

وی با تبریک روز کارمند به همه کارمندان و خدمتگزاران نظام اسلامی گفت: باید پذیرفت که کارمندان مهمترین سرمایه دولت هستند و در توسعه کشور نقش اساسی دارند.

وی اضافه کرد: در شهرستان کارمندان نقش خود را در توسعه به خوبی ایفا کرده اند و اعضای شورای اداری و کارمندان تلاشگر و سختکوش بخش ها و ادارات مختلف  سطح شهرستان همکاری و همراهی خوبی با دولت و نماینده دولت در شهرستان دارند.

فرماندار گناوه یادآور شد: تامین نیازهای مادی و معنوی کارمندان وظیفه اساسی دولت است و ما به این وظیفه واقف هستیم و سعی در برآوردن آن داریم.

پاک نژاد خاطر نشان کرد: زمینه پیشرفت و ترقی کارمندان باید فراهم شود تا در زمینه شغلی و تحصیلی به رتبه های بالاتری برسند.

وی گفت: کارمندان ادارات تکریم ارباب رجوع، مسئولیت پذیری و پاسخگوبودن را مدنظر و سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر