سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل سازمان اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور مقابله با طوفان در بوشهر برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، محمد راستاد صبح دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: افزایش ایمنی در بخش‌های مختلف همواره یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های ما بوده است و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی را اجرا کرده و یا در دست اجرا داریم.وی در ادامه بیان داشت: برنامه‌های بسیار خوبی را در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی پیش‌بینی کرده‌ایم که می‌توان به برگزاری مانور تخلیه برج مراقبت اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر اشاره کرد.
کد خبر: ۶۰۸۳
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: مدیر کل سازمان اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور مقابله با طوفان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمد راستاد صبح دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: افزایش ایمنی در بخش‌های مختلف همواره یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های ما بوده است و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی را اجرا کرده و یا در دست اجرا داریم.

وی در ادامه بیان داشت: برنامه‌های بسیار خوبی را در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی پیش‌بینی کرده‌ایم که می‌توان به برگزاری مانور تخلیه برج مراقبت اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر اشاره کرد.

مدیر کل سازمان اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که درا ین هفته اجرا می‌کنیم نیز باید به برگزاری مانور مقابله با طوفان در محدوده اداره بنادر و دریانوری اشاره کنیم.

وی تاکید کرد: ایجاد هماهنگی لازم برای مدیریت بحران در زمان بلایای طبیعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کنیم تا کمترین مشکلات را در زمان وقوع بحران داشته باشیم.

اختصاص 12 میلیارد ریال نیز برای تکمیل پروژه احداث سد تنگ ارم

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: برنامه‌های بسیار خوبی را در استان بوشهر در دستور کارداریم که استانداری بوشهر متولی اجرای طرح جامعه خطرپذیری استان بوشهر در برابر سیل و زلزله شده است.

کاظم مرادی با اشاره به راه‌اندازی واحد مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز را در اختیار ندارند و باید نیازهای انها به خوبی رفع شده و تقویت شوند.

وی اضافه کرد: در زمان بروز زلزله در شهرستان شنبه هر چند مشکلات در زمینه بازسازی وجود داشت و روند کندی را در این زمینه شاهد بودیم ولی در زلزله شهرستان دشتستان ساعت سرعت بخشیدن به روند بازسازی بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اختصاص 12 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه احداث سد تنگ ارم، افزود: 7.5 میلیارد ریال نیز برای احداث سیل‌بند شهر شنبه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین سازمان مدیریت بحران کشور 10 میلیارد تومان اعتبار را برای ساماندهی رودخانه‌های استان بوشهر اختصاص داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر