يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۸۷۸
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: داوطلبان کنکوری دشتی امسال ۲۸ رتبه زیر یکهزار کسب کردند که ۱۲ نفر از آنان در رشته پزشکی دانشگاه‌های دولتی کشور پذیرفته شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیر آموزش وپرورش دشتی روزشنبه در نشست مسئولان این شهرستان گفت: کسب رتبه اول مرحله کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی، پنج رتبه مختلف در مراحل استانی و کشوری المپیادهای علمی و مقام دوم المپیاد جهانی زیست شناسی از موفقیت های دانش اموزان دشتی در سال گذشته است.

علی حسینی افزود: همچنین ۲ نفر از هنرجویان هنرستان های فنی دشتی در المپیاد مهارتی به مرحله کشوری راه یافتند و در حوزه پرورشی نیز  ۳۰ رتبه برتر استانی کسب کردند.

وی  به اقدامات انجام شده برای تجهیز مدارس و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود با تلاش شبانه‌روزی مدیران مدارس و شهرستان همه مدارس دشتی از لحاظ تجهیزات و و نیروی انسانی آماده شروع سال تحصیلی شده است.

حسینی از همکاری همه مسئولان شهرستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستاهای بخش مرکزی و شنبه و طسوج و بسیج سازندگی  سپاه امام رضا (ع) دشتی برای  آماده سازی مدارس  قدردانی کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش دشتی تاکید کرد:  هیچ اجباری در خرید و یا تهیه لباس فرم مدارس به غیر از پایه های ورودی هر مقطع مثل اول ابتدایی، هفتم  و دهم متوسطه وجود ندارد و بقیه با همان لباس‌های سال گذشته خود می‌توانند بر سر کلاس های خود حاضر شوند.

حسینی بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به شعار« رونق تولید»  توسط مقام معظم رهبری سعی شد تا تعمیر میز و نیمکت ها و دوخت لباس فرم مدارس توسط هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌های همین شهرستان انجام شود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر