دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۱۲۴
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: درچهارمین روز از هفته دفاع مقدس بخشدار سعدآباد به همراه حجت السلام و المسلمین کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد و جمعی از مسوولین ادارات این بخش با خانواده معظم شهید اصبغی دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، محمدمهدی مشایخی تداوم اهداف و راه شهیدان را صرفا در پرداختن به شعار، مردود دانسته و افزود: مسوؤلین، جایگاه خود را مرهون خون شهدا هستند و باید در تصمیم گیری ها و فعالیت ها، خدمت به مردم را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بیش از پیش به نحو شایسته انجام گرفته و بدین شکل دین خود را به شهدای عزیز ادا کنند.

وی تکریم خانواده معظم شهدا را از وظایف ذاتی همه مسوولان دانست و گفت: تلاش می کنیم تا با خدمت صادقانه به مردم پاسدار خون شهدا باشیم.

حسین اصبغی تنها فرزند شهید علی اصبغی با ابراز تشکر و خرسندی خود و خانواده، از حضور همه مسوؤلین بخش در جمع خانواده شهدا گفت: شهدا در حساس ترین زمانی که کشور مورد تجاوز رژیم بعثی عراق واقع شده بود بدون هیچگونه چشم داشتی وارد عرصه دفاع از این آب و خاک شدند و با تقدیم خون خود و برای حفظ انقلاب و آرمانهای حضرت امام(ره) به شهادت رسیدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر