چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۱۳۷
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: خوابگاه پسرانه پردیس ۳ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر صبح پنجشنبه در آیین افتتاح خوابگاه پسرانه پردیس ۳ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: خوابگاه پردیس ۳ دارای ظرفیت ۲۴۰ نفر با ۴۰ اتاق است و زیربنای این خوابگاه دانشجویی هزار و ۶۵۰ مترمربع بوده و ساخت آن از سال ۹۶ آغازشده است.

سعید کشمیری بیان کرد: افزایش ظرفیت و بهسازی وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی جزو اولویت‌ها و در دستور کارهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی افزود: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به سه طریق اسکان در خوابگاه مشارکتی، ملکی و استیجاری صورت می‌پذیرد که با توجه به تعداد بالای دانشجویان متقاضی، احتمال افزایش ظرفیت در سال تحصیلی جاری بوده و این موضوع از اولویت‌های دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با بیان اینکه پروژه خوابگاهی خیر ساز ۱۵ خرداد نیز تا مهرماه ۱۳۹۹ با ظرفیت ۳۵۰ نفر تحویل داده خواهد شد و ظرفیت خوابگاهی دانشگاه افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: خوابگاه پسرانه پردیس ۳ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مدت ۱۵ ماه و از محل تأمین اعتبار تهاتر اموال اعتبار ساخت شده است که اعتبار ساخت و تجهیز آن ۶۰ میلیارد ریال بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر