چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۱۶۲
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در زمان حاضر ۱۴۲ پروژه دانشگاهی دردست اجراست که از این تعداد ۱۸ پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ایرج بیژنی روز پنجشنبه در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد افزود: زیرساخت‌های بهداشتی درمانی این  استان شامل مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت در ۶ شهرستان به‌صورت کامل انجام‌شده، در ۲شهرستان تا پایان سال ۹۸ انجام و ۲ شهرستان دیگر نیز تا پایان سال ۹۹ انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اورژانس عمومی و هسته ای بوشهر با زیربنای هشت هزار و ۳۰۰ مترمربع و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی ازجمله پروژه‌های ویژه در حال اجرای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشکده پزشکی و دندانپزشکی با زیربنای ۱۹ هزار مترمربع و  ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بوشهر با زیربنای ۱۷هزار و ۲۶۰ مترمربع که در مرحله تجهیز کارگاه و زیرسازی است و بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با زیربنای  ۱۷ هزار مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد از جمله دیگر پروژه‌های در دست اجراست.

بیژنی یادآورشد: کلینیک ویژه بوشهر قرارداد بی او تی با بخش خصوصی با زیربنای ۶هزار و ۵۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد، توسعه بیمارستان امام حسین (ع) اهرم با زیربنای ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و توسعه بیمارستان زینبیه خورموج با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع که در مرحله تجهیز کارگاه و زیرسازی است از دیگر پروژه‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی گفت: پروژه توسعه بیمارستان دیلم از سوی خیرین در دست اجراست که بخش‌های دیالیز، زایشگاه و تالاسمی آن افتتاح‌شده و بخش سی سی یو، ان آی سی یو، آی سی یو با زیربنای هزار و ۳۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و بخش اورژانس با زیربنای هزار مترمربع در دست اجراست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی دانشگاه شامل حوزه ستادی، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی، مراکز جامع سلامت بر اساس برنامه‌ریزی مرکز توسعه وزارتخانه، اجرای مهندسی مشاغل در دانشگاه بر اساس آخرین تغییرات ایجادشده در آیین‌نامه مهندسی مشاغل مصوب هیات امنا ازجمله اقدام‌های معاونت توسعه دانشگاه است.

بیژنی افزود: اصلاح فرآیندهای سازمانی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، اصلاح و ارتقا سامانه نظام پیشنهادات و پیگیری‌های لازم جهت لینک آن با سامانه وزارت متبوع و اقدامات لازم در خصوص افزایش مشارکت کارکنان در سامانه ثبت تجربه از طریق ساز و کارهای انگیزشی لازم از دیگر اقدامات این معاونت است.

وی اظهارداشت: اقدام های لازم در خصوص برنامه‌های تحول در نظام اداری منجر به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان در دو سال متوالی (سال‌های ۹۶ و )۹۷ شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر