چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۵۳
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: نگهداری از سالمندان یک نوع کار خداپسندانه و در نوع خود ایثار گری است که پرسنل آسایشگاه سالمندان با تمام وجود این کار را انجام می دهند و قابل تقدیر است و در این ماموریت سنگین با چه سختی هایی به این قشر خدمت رسانی می کنند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهزیستی دشتستان، فتح اله نوروزی در بازدید از آسایشگاه سالمندان برازجان، افزود: سالمندی دوره کمال، پختگی، بردباری، خردمندی، شکیبایی و صلابت و بلندای زندگی هر انسان است که با کوله‌باری از تجربه‌ می‌توان به گذشته، حال و آینده نگریست.

وی بیان داشت: طبق آمار سازمان جهانی بهداشت در سال‌های آینده جهان با جمعیت عظیمی از سالمندان روبرو خواهد شد؛ با توجه به اینکه عدم آمادگی برای مقابله با این وضعیت هزینه سنگینی را به جامعه تحمیل می‌نماید، ضروری است که مسوولان و دست اندرکاران با پیش بینی تمهیدات لازم به استقبال این شرایط بروند.

رییس اداره بهزیستی دشتستان نیز با بزرگداشت روز جهانی سالمندان و تقدیر از حضور  فرماندار و دیگر مسؤولین اظهار داشت: آسایشگاه سالمندان شهرستان دشتستان از سال 76 با ظرفیت 5 نفر شروع به کار نموده که هم اکنون این ظرفیت به 45 نفر رسیده است.

حمید انصاری افزود: حضور ما مسوولین در این آسایشگاه  تلنگری است که دوره سالمندی را دریابیم و افرادی که سرمایه های کشور هستند نباید در این مکان باشند و با توجه به آموزه های دینی تکریم سالمندان را به فرزندانمان یاد دهیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز گفت که در این شهرستان، حدود 23 هزار سالمند وجود دارد.

این بازدید، به مناسبت فرا رسیدن هفته سالمند ـ سوم تا نهم مهر ماه ـ انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر