يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۶۲
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: رسانه‌ها باید سبک زندگی و رشادت‌های شهدا را به نسل جوان منتقل کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نجفی ظهر دوشنبه در نشست کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر اظهار داشت: باید جذابیت‌ها و ویژگی‌های شهدا بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

مسئول کمیته رسانه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر با بیان اینکه شهدا با ایمان، اعتقاد، آرمان بینی بر اساس جهان‌بینی الهی الگویی برای جامعه محسوب می‌شوند افزود: جامعه تشنه شناخت فرهنگ شهدا است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه برای ناکامی اهداف دشمنان باید فرهنگ شهدا در جامعه نهادینه شود گفت: برای تبیین جایگاه والای شهدا در جامعه و معرفی رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان رسانه‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

مسئول کمیته رسانه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر در دی‌ماه امسال بیان کرد: برای ارتباط بیشتر با خانواده شهدا تور رسانه‌ای خانواده معظم شهدا در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان برگزار می‌شود.

نجفی تصریح کرد: تولید، تهیه خبر و گزارش را از رسالت‌های کمیته فرهنگی کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان است در همین راستا تولید آثار فاخر از سوی هنرمندان در بخش‌های خبر، گزارش و فضاهای مجازی و فرهنگی باید موردتوجه ویژه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شهدای استان بوشهر در سه جبهه زمینی، دریایی و هوایی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند خاطرنشان کرد: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، استان بوشهر بیش از ۲۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در این راستا امسال دومین کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار می‌شود.

نجفی بیان کرد: کمیته فرهنگی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر دارای دو بخش پرونده ویژه شهدا و تولید خبر و گزارش است که در این حوزه خبرنگاران باید نقش‌آفرینی کنند.

مسئول کمیته رسانه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجلاسیه نهایی این کنگره ۲۵ دی‌ماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود که قبل این اجلاسیه، برنامه‌ها و یادواره‌های گوناگون شهدا در شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر