سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۹۵
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دانشجویان با عملکرد و عمل خود به عنوان الگو جامعه خود و جامعه پیرامونی را برای شرکت در انتخاباتی آگاهانه تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی صبح سه‌شنبه در آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با امید به آینده و حضور هر چه بیشتر جمعیت دانشجویی همان‌گونه که مرجع هستید بتوانید خود و جامعه پیرامونی را بتوانید با عملتان را برای شرکت در انتخاباتی آگاهانه تشویق و ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان قشر مرجع جامعه به شمار می‌روند بنابراین باید الگوهای مناسبی برای جامعه باشند تصریح کرد: هر کنش دانشجویان در وجود دیگران تبدیل به الگو می‌شود بنابراین باید با عمل خود الگوهای مناسبی برای جامعه باشند.

خورشیدی گفت: دوران دانشجویی زمان بلندپروازی است بنابراین می‌توان با استفاده از این حس خلاقیت ایجاد کرد و آینده خود و کشور را ساخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: دانشجویان تازه‌وارد به دانشگاه‌ها باید زیست اجتماعی، مدیریت زندگی آینده و مدارا کردن را در قالب تشکل‌های دانشجویی آموزش ببینند و تمرین کنند.

خورشیدی افزود: تمرین مدارا و زیست اجتماعی مشترک لازمه جامعه و یکی از ویژگی‌های دوران دانشجویی در کنار علم‌آموزی مدارا، بردباری و تمرین زندگی است و با این تجربه آن‌ها به مدیرانی موفق که بتوانند جامعه و آینده را بسازند، تبدیل می‌شوند.

وی خطاب به دانشجویان نو ورود دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار داشت: پذیرش دیگران را بیاموزید و آن‌ها را به رسمیت بشناسید و با توجه به اینکه هر چیزی که در زندگی پس از دانشجویی در انتظار شماست امروز آن را تجربه و تمرین می‌کنید، سعی شود دوران تمرین خود را به نحوی طی کنید که تجربه‌های گران‌قدری برای شما باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه از هرکسی که سعی می‌کند نسل امروز را مأیوس کند فاصله بگیرید بیان کرد: دانشجو منبع امید به آینده است و همه انسان‌های موفق جامعه از این مسیر عبور کردند و باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده شود و همانند مفاخر علمی و ادبی موجب افتخار کشور شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر