چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۴۷۸
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: با ایجاد تغییر و جابجایی مدیران به دنبال چابک سازی سیستم مدیریتی شهرستان تنگستان هستیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور ظهر چهارشنبه در نشست با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون شهدا و ایثارگران است اظهار داشت: قدردان شهدا، ایثارگران و خانواده های شهدا باشیم و بدانیم در جایگاهی قرار گرفته ایم که برای آن خون های زیادی ریخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مهم‌ترین سرمایه‌های نظام هستند و بایستی با تمام توان در راستای خدمت به مردم گام برداریم و زمانی که منافع مردم به میان می آید باید همه اختلاف نگاه ها و سلایق را کنار بگذاریم. وفاق و همدلی مهم ترین نیاز امروز جامعه و شهرستان تنگستان است.

فرماندار تنگستان افزود: انتقاد همراه با انصاف امری سازنده و مفید است، بنابراین با انتقاد سازنده و مبتنی بر دلسوزی به توسعه و رفع مشکلات شهرستان کمک کنیم.

وی بیان کرد: شهرستان تنگستان سرشار از سرمایه‌های انسانی توانمند است. بالغ بر ۲۵ نفر از سرمایه های توانمند انسانی تنگستان در مسئولیت های فرمانداری، معاون فرماندار، بخشدار، مدیرکل، معاون مدیر کل و شهردار در استان مسئولیت دارند و باید از نیروهای انسانی توانمند شهرستان حمایت کنیم.

رفیعی پور ادامه داد: فضای مجازی یک ظرفیت بسیار خوب است که متاسفانه برخی افراد و گروه‌ها از آن استفاده مناسب نمی‌کنند و در مواردی که برخی افراد رعایت نمی‌کنند و جو عمومی شهرستان را دچار تنش کنند و یا به افراد و دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظارتی توهین کنند، دستگاه قضا ورود کرده و برخورد خواهد کرد.

فرماندار تنگستان بیان کرد: در دولت تدبیر و امید در حوزه عمرانی علیرغم مشکلات، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و با توجه به اعتبارات ملی و مصوبات سفر هیات دولت به استان امیدواریم پروژه های کلان شهرستان مانند اتوبان بوشهر - دلوار - دیر ، آب شیرین کن دلوار، سد خائیز، اتوبان اهرم - برازجان، نوسازی شبکه های آب، مدارس، استخر اهرم، مخزن دلوار، بلوار ورودی دلوار، اسکله‌ها و ... با تخصیص به موقع اعتبارات به موقع تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی بیان کرد: در عمران شهری و روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته و در حوزه اشتغال بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده که با بهره برداری از این طرح ها حدود ۶۰۰ نفر ایجاد اشتغال و کمک زیادی به کاهش نرخ بیکاری خواهد کرد.

رفیعی پورافزود: گروه‌ها و احزاب سیاسی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نقش بسیار مهمی دارند و ضرورت دارد که تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار و قانونی به گونه‌ای عمل کنند که انگیزه لازم در میان رای دهندگان برای حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات اسفند ماه مجلس ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر