چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۴۲۹
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: امسال ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل ۶پروژه مهم ورزشی در شهرستان دشتی هزینه می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دشتی روز دوشنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران موفق و مدال آوران ورزشی شهرستان دشتی گفت: در سه سال گذشته گام‌های بزرگی برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان برداشته شده که بیشتر آنها تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری  می‌رسد.

عبدالله نادری افزود: جایگاه ویژه تماشاگران و خوابگاه  ورزشگاه تختی خورموج، احداث چمن ورزشگاه شماره ۲ خورموج، سالن کشتی خورموج، تکمیل سالن ورزشی در باغان، ورزشگاه و چمن مصنوعی شهر کاکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی در دست اجرای شهرستان دشتی است.

وی تاکید کرد: ورزشکاران شهرستان دشتی سال گذشته در رشته‌های مختلف ورزشی  بسیار موفق بودند و  افتخارهای زیادی در کشور و استان برای شهرستان کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی گفت: این شهرستان سه هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب  ۲۰  رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

بهرام عباسی افزوود: در زمان حاضر ۲۰ هیات ورزشی در بخش زنان و مردان در شهرستان دشتی فعال هستند که نقش مهمی در برگزاری مسابقه‌های ورزشی و توسعه فعالیت ورزشکاران دارند.

در این آئین به مناسبت هفته تربیت بدنی از ۲۱ ورزشکار نوجوان و جوان شهرستان دشتی که در سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی وکشوری شده‌اند تجلیل شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر