پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۸۳۱
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر گفت: همایش زیباسازی شهری با حضور شهرداران استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر ۴۰ شهر دارد و توجه به زیرساخت‌های شهری مورد توجه و تاکید قرار دارد و از تمام ظرفیت موجود برای ارتقای سطح کیفی شهرها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و همایش‌های کاربردی ویژه شهرداران استان در دستور کار است و امیدوارم به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر از همایش زیباسازی ویژه شهرداران استان خبر داد و خاطر نشان کرد: وظیفه داریم شرایط مطلوب تری را برای زندگی شهروندان فراهم کنیم که زیباسازی و بهبود سیما و منظر شهری نقش مهمی در ارتقا کیفی محیط زیست شهروندان دارد.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دفتر فنی استانداری همایشی با موضوع آشنایی با دانش زیباسازی شهری با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران روز یکشنبه دوازدهم آبان ماه در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب عالی شهر برگزار می‌شود.

موسوی تاکید کرد: همه شهرداران استان ضمن حضور در این همایش با بکارگیری راهکارهای علمی‌تر و موثرتر در انجام این وظیفه مهم گام بردارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر