يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۲۰
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در شهرستان دشتستان در حوزه بهداشت و درمان ۱۰۰ واحد به مردم خدمات ارائه می‌دهند که در چهارسال اخیر ۶۳ مرکز نوسازی و بازسازی شده‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ایرج بیژنی روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی  شهرستان دشتستان افزود: امسال با تکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دست ساخت میانگین عمر مراکز درمانی، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت به ۱۱ سال خواهد رسید و این یک شاخص بسیار خوبی درشهرستان، استان و کشور است.

وی بیان کرد: با تمکیل پروژه‌های درمانی وبهداشتی دشتستان تا سال ۹۹  زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کامل خواهد شد.

بیژنی یکی از پروژه‌های مهم دشتستان را تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان عنوان کرد و ادامه داد: فاز نخست این بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی با ۱۶۰ تخت در دست اجراست و براساس برنامه زمانبندی تا پایان سال جاری اسکلت آن تکمیل و سپس فضاهای سطح داخلی بیمارستان و بخش های مختلف در فاز ۲ شروع خواهد شد.

فرماندار دشتستان گفت: یکی از مهمترین پروژه های شاخص شهرستان دشتستان ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان است که از مصوبه‌های سفررئیس جمهوری و اعتبار آن هم ابلاغ شده‌است.

فتح اله نوروزی افزود:  هم اکنون ۱۱ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار  ۳۵ میلیارد تومان در این شهرستان در دست اجراست که در دهه فجر امسال تقدیم مردم خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر