سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۸۳۴
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: در هفته کتاب ۴۴۰ برنامه فرهنگی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ۲۳ تا ۳۰ آبان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است به همین مناسبت نشست ادبی تخصصی کتابخوان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، پیرامون مهدویت و ولایت در کتابخانه عمومی دواس برگزار شد.

امروز همچنین همایش بیست و هفتمین دوره هفته کتاب با هدف ترویج کتابخوانی در بوشهر برگزار شد و در این آیین از کتابداران، کتابخوانان و مروجین برتر کتاب استان و کشور تجلیل شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در این آیین با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: این هفته فرصتی است مناسبت تا به مقوله کتاب و کتابخوانی بیشتر اهمیت دهیم.

سید علی هاشمی با اشاره به برگزاری ۴۴۰ برنامه در هفته کتاب افزود: این برنامه‌ها از ۱۸ آبان در استان بوشهر آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت کتابخوانی و کسب علم در دین اسلام گفت: در دوره‌ای که مردم رغبتی به خواندن کتاب نشان نمی‌دادند خداوند قرآن را نازل و به عنوان کتاب به مردم معرفی کرد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: کتاب ماندگارترین اثر تا روز قیامت است و ما شهدایی داریم که شهید کتاب هستند که نشان از اهمیت کتاب و کتابخوانی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر