دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۸۳۷
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش‌ها که از دیروز در استان آغاز شده تا اواخر وقت فردا ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، پیام مساعدی بیان کرد: سامانه بارشی که از اوایل هفته وارد استان شده از دیروز فعالیت موثر خود را در استان آغاز کرد و باعث بارندگی‌های مناسبی در نقاط مخلتف استان بوشهر شد.

وی افزود: تا صبح امروز خارگ با ۷۱ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته، همچنین طی این مدت در دیر ۴۴.۵ میلیمتر، دیلم و گناوه، ۳۲، اهرم ۲۵، بوشهر و جم ۲۴، برازجان ۲۳ و عسلویه نیز ۲۲ میلیمتر باران باریده است.

کارشناسی هواشناسی استان اضافه کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد که فعالیت سامانه بارشی به تناوب تا اواخر وقت فردا ادامه دارد و از اوایل روز چهارشنبه این سامانه از استان بوشهر خارج می‌شود.

وی ادامه داد: با خروج سامانه بارشی از استان وزش باد شمال غربی آغاز می‌شود که در پی آن شاهد تلاطم دریا و کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود.

مساعدی گفت: جهت باد تا فردا بیشتر شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد گاهی تا ۲ متر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۰۳ بامداد، مد دریا ساعت ۱۴:۵۶ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر