چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۱۷۵
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری در راستای رونق تجارت در بندر بوشهر، گفت: موانع پیش روی فعالیت‌های تجار و بازرگانان استان مرتفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر با هوشمندی فتنه جدید را خاموش کردند و خیلی سریع صف خود را از اخلال‌گران در نظم و امنیت جدا کردند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم استان بوشهر در راهپیمایی محکوم کردن اقدامات آشوبگران خاطرنشان کرد: همدلی مردم و مسئولان در استان بوشهر ستودنی است و این حضور مردم باعث اتحاد و همدلی در ارتقای وضعیت امنیت شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی سبب شد استان بوشهر با کمترین حادثه از این مسیر عبور کند، افزود: نظارت بر قیمت کالا و خدمات یک ضرورت است و دستگاه‌های مسئول مکلفند قیمت کالاها را با دقت مورد نظارت و بازرسی قرار دهند.

وی ایجاد آرامش در سطح بازار را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: اصحاب رسانه در نظارت بر وضعیت بازار و اطلاع‌رسانی در این زمینه نقش و رسالت بسیار مهمی را بر عهده دارند.

گراوند خواستار همکاری همه دستگاه‌های اداری و اجرایی با مجریان و ناظران انتخابات پیش رو شد و بیان کرد: تامین امکانات لازم و نیروی انسانی مورد نیاز مجریان انتخابات باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

وی رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان و ناظران را ضروری دانست و ادامه داد: باید از رای مردم در جریان انتخابات مراقبت شود و یک انتخابات سالم، قانونمند و با بی‌طرفی برگزار شود.

استاندار بوشهر از برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر در دی ماه امسال خبر داد و گفت: برگزاری این یادواره دارای پیام دفاع و پاسداری از ارزش‌ها و حریم نظام اسلامی ایران و ادامه دهنده راه پرافتخار شهدا است.

 وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر در راستای رونق تجارت در بندر بوشهر خاطرنشان کرد: اولین کشتی حامل کالاهای اساسی در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

گراوند از ایجاد زمینه تردد کشتی‌های پهن پیکر با تناژ ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: موانع تجار و بازرگانان در راستای فراهم شدن رونق بنادر استان بوشهر باید مرتفع شود.

وی از راه‌اندازی کارخانه تولید جوجه یک‌روزه مرغ در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با این طرح روزانه ۲۰ میلیون قطعه جوجه یک روزه تولید می‌شود و زنجیره تولید گوشت مرغ در استان بوشهر تکمیل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر