دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۲۷۸
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، نرگس صداقت به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر معارفه شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی اظهار داشت: سازمان اسناد ملی در هویت بخشی به جامعه نقش ارزشمندی ایفا می کند و ضمن حفظ هویت گذشته تلاش می‌کند تا نسل آینده نیز هویت خود را دریابد.

مجید خورشیدی با بیان اینکه خروجی اصلی این سازمان تعمیق و حفظ هویت ملی ایران است افزود: اگر این سازمان فعالیت نمی‌کرد بخشی از هویت ما گم می‌شد و حتی واژگانی که در بخش اداری و ادبیات عامه به کار گرفته می شد نیز ممکن بود از بین برود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: سازمان اسناد کشور ۵۰ سال قدمت دارد و فعالیت این سازمان سبب شده که ارتباط بین نسلی حفظ شود و بدون شک، اگر این ارتباط از بین برود نتایج اجتماعی مخربی در بر خواهد داشت.

خورشیدی گفت: استانداری هر آنچه در توان دارد در همراهی و سازمان کوتاهی نمی کند و امیدواریم با تلاش همه مدیران و کارشناسان این سازمان شاهد اعتلای هر چه بیشتر این مجموعه باشیم.

وی با تقدیر از زحمات دکتر نظامی مدیرکل سابق مرکز اسناد استان بوشهر تاکید کرد: ایشان از مفاخر و سرمایه های استان هستند و در پیگیری امور، جدی بوده و اقدامات ارزشمندی در گستره ملی انجام داده است.

خورشیدی بیان کرد: خانم صداقت نیز از نخبگان استان است و سابقه علمی و پژوهشی خوبی دارد و امیدوارم شاهد موفقیت هر چه بیشتر وی نیز باشیم.

 وی از خانم دکتر بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز به عنوان یک مدیر با کیفیت در سطح ملی نام برد و افزود: خانم دکتر بروجردی در حوزه اجرا و همچنین در حوزه اجتماعی و سیاسی سابقه ارزشمندی دارند و با وجود ایشان شاهد اعتلای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

در این آیین با تقدیر از زحمات غلامحسین نظامی مدیر سابق مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر، نرگس صداقت به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر