دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: 108 قاچاقچی مواد مخدر طی شش ماه نخست امسال در کنگان دستگیر شدند.به گزارش فکرشهر، کرم دشتیان ظهر امروز در نشست با فرماندار کنگان با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر عید امامت و ولایت و عید اکمال دین است و باید نسبت به تبیین ابعاد واقعه غدیر اهتمام ورزیم. نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه پیشگام است و امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نیروی انتظامی در مقابله با ناامنی باشیم.
کد خبر: ۶۴۷۸
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: 108 قاچاقچی مواد مخدر طی شش ماه نخست امسال در کنگان دستگیر شدند.
به گزارش فکرشهر، کرم دشتیان ظهر امروز در نشست با فرماندار کنگان با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر عید امامت و ولایت و عید اکمال دین است و باید نسبت به تبیین ابعاد واقعه غدیر اهتمام ورزیم. نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه پیشگام است و امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نیروی انتظامی در مقابله با ناامنی باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توجه فرماندار به مباحث انتظامی و امنیتی سطح شهرستان تقدیر و برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم اعلام آمادگی کرد.

دشتیان ضمن طرح برخی از مسائل، هدف نیروی انتظامی شهرستان کنگان را ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان اعلام کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با یک تعامل خوب و در یک فضای دوستانه و با همدلی مسئولین و مردم عزیز، این شهرستان را به عالی‌ترین درجه در امنیت اجتماعی برسانیم و گره‌گشای مشکلات مردم باشیم.

فرمانده انتظامی کنگان یادآور شد: امیدواریم با همکاری و همیاری فرماندار و سایر مسئولان شهرستان، امنیت و آسایش خاطر مردم شریف کنگان بیشتر از پیش تامین شود. نیروی انتظامی کنگان در راستای مقابله با قاچاقچیان تلاش خوبی دارد و اجازه خودنمایی به متخلفان را نمی‌دهیم.

وی از دستگیری 108 قاچاقچی مواد مخدر در کنگان خبر داد و افزود: بیش از 47 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماه نخست امسال کشف شده است. در شش ماه نخست امسال در مجموع معادل 34 میلیارد ریال کالا و سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر