چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۶۶۲
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۱۴۰ گروه جهادی بسیج سازندگی جغرافیا محور برای هدف مشترک در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی و بهداشتی در این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی فر روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در بندردیر افزود: مهم‌ترین رویکرد بسیج سازندگی سپاه خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار است.

وی اضافه کرد: درسال جاری ۳۷۷ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان بوشهر احداث شد که ۲۵۰ واحد آن ۲۵ دی ماه جاری همزمان با دومین کنگره سرداران و شهدای  این استان به بهره‌برداری خواهد رسید و مابقی در۲۲ بهمن امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق استان بوشهر اظهارداشت: در سال آینده هم ۲۴ میلیارد تومان قرارداد جدید با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه منعقد شده‌است که در زمینه تامین جهیزیه، بسته معیشتی، نوشت افزار و عمران روستاها و مناطق کم برخوردار انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بین مردم و دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر توزیع شده‌است.

عباسی فر درباره پروژه‌های عمرانی بیان کرد:  ماموریت بسیج سازندگی اجرای پروژه‌های کوچک و زود بازده است که سالانه بطور میانگین بسیج سازندگی استان بوشهر ۲۰۰ پروژه در زمینه ساخت خانه عالم، غسالخانه، مسجد در روستاهای دوردست در مناطق مختلف انجام می‌دهد.

وی گفت: بخشی از منابع اعتباری بسیج سازندگی برنامه محور و ابلاغی است که گروه‌های جهادی انجام می‌دهند و بخشی در حوزه همکاری دستگاه‌های اجرایی است که انتظار همکاری داریم تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر