سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال کارگر بنه‌گز بوشهر معتقد است تیمش باید نهایت استفاده را از تجربه بازی مقابل پرسپولیس ببرد.به گزارش فکرشهر، عباس سرخاب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به نظر من بازی خیلی خوبی انجام شد. ما بیشتر از حریف از این بازی استفاده کردیم و دیدار با تیم بزرگی مثل پرسپولیس به لحاظ فنی و کسب تجربه برای ما خیلی خوب بود.او ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم فوتبالی آبرومندانه را انجام دهیم؛ هرچند که در طول بازی اشتباهاتی هم داشتیم و این مسائل به خاطر کم‌تجربگی تیم ما بود.
کد خبر: ۶۶۰۳
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۳

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال کارگر بنه‌گز بوشهر معتقد است تیمش باید نهایت استفاده را از تجربه بازی مقابل پرسپولیس ببرد.

به گزارش فکرشهر، عباس سرخاب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به نظر من بازی خیلی خوبی انجام شد. ما بیشتر از حریف از این بازی استفاده کردیم و دیدار با تیم بزرگی مثل پرسپولیس به لحاظ فنی و کسب تجربه برای ما خیلی خوب بود.

او ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم فوتبالی آبرومندانه را انجام دهیم؛ هرچند که در طول بازی اشتباهاتی هم داشتیم و این مسائل به خاطر کم‌تجربگی تیم ما بود.

سرمربی تیم بوشهری با اشاره به اینکه تیمش 25 روز برای این دیدار آماده می‌شده است، گفت: طبیعتا تحت هر شرایطی بازی مقابل پرسپولیس برای ما سخت بود به تیم حریف و هواداران‌شان تبریک می‌گویم. امیدوارم که بتوانیم در آینده از این بازی بهره‌های زیادی ببریم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر