چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۰۷۷
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهید سردار سلیمانی محبوب خداوند متعال بود و هر کس محبوب خدا باشد محبوب مردم هم می‌شود که در تشییع پیکر پاک شهید سردار سپهبد سلیمانی این مهم آشکار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری روز سه‌شنبه در نشست با مسئولان هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انسانی بزرگ بود چرا که  ایشان پیش از اینکه دنیایی باشد آخرتی بود.

وی بیان کرد: هر کس برای خدا و در راه حضرت باریتعالی تلاش و خدمت کند، خداوند متعال هم برای او کار می‌کند که تمام فعالیت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه خدا و برای رضایت‌مندی پروردگار عالم بود

امام جمعه بوشهر یادآورشد: فعالیت گزینش‎‌گران یک کار راهبردی است زیرا کار هسته‌های گزینش یک برنامه و فعالیت ریشه‌ای تاثیرگذار بر آینده جامعه و زندگی است.

صفایی بوشهری اظهارداشت:گزینش‎گران باید با دقت، هوشمندی و ذکاوت از بروز اشتباه و خطا جلوگیری کنند چرا که که یک اشتباه ممکن است یک انسان نفوذی را در یک  دستگاه مستقر و زمینه بروز مشکلاتی برای نظام فراهم کند.

وی بیان کرد: فعالیت گرینش‌‎گران بر اساس قانون انجام می‌شود و حکمی که از سوی هسته‌های گزینش صادر می‌شود نیز مرتبط با قضاوت گزینش‌گران است..

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر نیز گفت: شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت را منسجم‌تر و حیاتی‌ نو در کالبد  آزادی‌خواهی جهان دمید و عزم و اراده  ملت‌های مختلف جهان را برای مبارزه با استکبار جهانی راسخ‌تر کرد.

ابوالحسن دهاز با گرامیداشت سالروز تاسیس هسته گزینش به فرمان امام راحل بیان کرد: بهبود معیارها و روش‌ها و روز آمدن کردن فعالیت گزینش برای جذب و به‌کارگیری نیروهای شایسته و متعهد مورد توجه ویژه است.

وی افزود: در این زمینه برگزاری نشست هم‌اندیشی و تبادل تجربیات و بهره‌گیری از تخصص گزینشگران از برنامه‌های هسته گزینشی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر