سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: فرهنگ سازی افزایش زاد و ولد در استان ضروری است.به گزارش فکرشهر، اسماعیل موسوی در نشست ثبت وقایع حیاتی استان بوشهر استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه اقتصادی و صنعتی است و این ظرفیت‌ها نیازمند نیروی کار توانمند و جوان است که چشم‌انداز توسعه‌ای برای استان به منظور تامین نیروی جوان تامین شده است.وی با اشاره به تاکیدان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم افزایش زاد و ولد، تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی افزایش زاد و ولد در استان باید سازمان‌های متولی و سازمان‌های مردم نهاد فرهنگی تلاش کنند.
کد خبر: ۶۶۹۵
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: فرهنگ سازی افزایش زاد و ولد در استان ضروری است.

به گزارش فکرشهر، اسماعیل موسوی در نشست ثبت وقایع حیاتی استان بوشهر استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه اقتصادی و صنعتی است و این ظرفیت‌ها نیازمند نیروی کار توانمند و جوان است که چشم‌انداز توسعه‌ای برای استان به منظور تامین نیروی جوان تامین شده است.

وی با اشاره به تاکیدان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم افزایش زاد و ولد، تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی افزایش زاد و ولد در استان باید سازمان‌های متولی و سازمان‌های مردم نهاد فرهنگی تلاش کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به کاهش زاد و ولد بر اساس افزایش طلاق، ادامه داد: در استان بوشهر از هر پنج ازدواج یک طلاق صورت می‌گیرد که این موضوع باعث نگرانی است.

وی ادامه داد: اگر دستگاه‌های مرتبط و مسئول در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که تیزبینانه دیدند و به جامعه منتقل کردند برنامه‌ریزی و اقدام کنند کمتر دچار آسیب می‌شویم.

موسوی با اشاره به افزایش 10 ساله میانگین جمعیت طی 15 سال آینده، خاطرنشان ساخت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته میانگین سن جوان جامعه در 15 سال آینده از 27 سال به 37 سال افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه جمعیت کشور از جوانی به سمت میانسالی در حرکت است تاکید کرد: تاخیر در ازدواج‌ها و کاهش زاد و ولد از مهمترین عوامل بروز این مشکل است.
منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر