چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهرستان دشتستان دارای 315 معلول دانش آموز نابینا، کم بینا، ناشنوا و کم توان ذهنی است که در شش مدرسه در دشتستان مشغول به تحصیل هستند...
کد خبر: ۶۷۳۷
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۰

فکرشهر:  فرماندار دشتستان با همراهی مسوولین ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر برازجان و تشکل های مردم نهاد با حضور در مدرسه کم توان باغچه بان برازجان با معلمان و دانش آموزان این آموزشگاه دیدار و به مشکلات مطرح شده از سوی آن ها رسیدگی کرد.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع هدف خود از بازدید این مجموعه آموزشی را ایجاد ارتباط با دانش آموزان استثنایی و روحیه بخشیدن به آنان و تقدیر از تلاش معلمان و مربیان این دانش آموزان اعلام کرد.

دکتر زارع اظهار داشت: مشارکت همه دستگاه های اجرایی در حل مشکلات این قشر، حضور مستمر آن ها در جامعه و بین مردم و نشان دادن افتخارات و توانمندی های معلولان در همه حوزه ها دراین شهرستان ضروری است.

مسئولان مدارس استثنایی شهرستان دشتستان نیز خواستار ارتقای تجهیزات آموزشی و رفاهی به مدارس استثنایی و برطرف کردن کمبود نیروی آموزشی متخصص و ایجاد نمایندگی مستقل مدارس استثنایی در آموزش و پرورش این شهرستان شدند.

شهرستان دشتستان دارای 315 معلول دانش آموز نابینا، کم بینا، ناشنوا و کم توان ذهنی است که در شش مدرسه در دشتستان مشغول به تحصیل هستند.

به نوشته ی پرتال فرمانداری، در پایان به رسم یادبود هدایایی به معلمان و دانش آموزان این آموزشگاه اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر